Aevitae staat voor meer zorg en minder zorgen. Waar andere zorgverzekeraars stoppen, gaan zij een stap verder. Dit doen zij door het aanbieden van een vitaliteitsplatform, ruime vergoedingen en waardevolle workshops. De specialist in collectieve zorgverzekeringen brengt mens en vitaliteit samen. Persoonlijk, passend en flexibel. Met de kracht van aandacht. Daarmee maken zij het verschil.
Samen met onze opdrachtgever Milkshake Marketing ondersteunen wij het team van Aevitae bij het informeren, overtuigen en inspireren van een gericht publiek. Dit doen we door het verhaal begrijpelijk te maken. Maar vooral herkenbaar. Hiervoor ontwikkelden we samen met Milkshake de ‘Laef’ campagne die meteen de herpositionering van Aevitae markeert. Een flinke boost met een duidelijke boodschap: ‘Kies voor vitaliteit. Wij supporten je daarbij.’
Met deze strategische aanpak brengen we verschillende doelgroepen onder de aandacht. Van inspanning tot ontspanning: voor elke laevensstijl biedt Aevitae een passende verzekering. Voor jongeren, ouderen én pechvogels. We hebben de merk-essentie van ‘Laef’ doorvertaald naar een conceptontwikkeling, fotografie, visuals, video’s en verschillende soorten drukwerk. Wat jou ook beweegt… Laef!
Wil jij dat we ook vertellen over de toffe samenwerking met jou?
En dat we hierboven opscheppen over de successen die we met elkaar gerealiseerd hebben? Dan wordt het wellicht tijd dat je een kop koffie komt drinken en ons vertelt over jouw communicatie-ambities. Daag ons uit via: