De totstandkoming van deze nieuwe huisstijl ging op een unieke wijze. We hebben drie designers uit ons team allemaal de opdracht gegeven los van elkaar een huisstijl te ontwikkelen. Zij kregen allen de ruimte om deze aan de Citymarketing organisatie te presenteren. Zo ontstond uiteindelijk 1 favoriet die i.s.m. Citymarketing Den Helder verder is uitgewerkt tot deze finale huisstijl. Deze is inmiddels volledig geïntegreerd in alle interne en externe communicatiemiddelen.
Het beeldmerk in combinatie met de pay-off “dít is Den Helder” straalt vertrouwen uit. Het toont wat de stad op dit moment te bieden heeft en rekent af met het negatievere imago. De harde vormen zijn stoer en niet alledaags. Het toont de stad als samenstelling van allerlei verschillen. Om te tonen wat Den Helder te bieden heeft is een tekenstijl ontworpen. Elk ontwerp maakt hierbij gebruik van zijn eigen kleur en bijpassende tinten.
Wil jij dat we ook vertellen over de toffe samenwerking met jou?
En dat we hierboven opscheppen over de successen die we met elkaar gerealiseerd hebben? Dan wordt het wellicht tijd dat je een kop koffie komt drinken en ons vertelt over jouw communicatie-ambities. Daag ons uit via: