Zo hebben we onderscheidende elementen voor Van Diepen, gedestilleerd uit de interviews, gegroepeerd naar een aantal invalshoeken die op zichzelf staand een aansprekend, geloofwaardig aspect vanuit persoonlijke motivatie voor de doelgroep vormen en samen optellen naar waarom je zou moeten kiezen voor Van Diepen.
We kwamen zo tot de invulling van drie films die raakten aan:
Work/life-balance;
Zelfstandigheid & ontplooiing;
Hier kan je écht goed worden.
Om daar invulling aan te geven lieten we drie geïnterviewden aan het woord die vanuit een van de drie invalshoeken hun verhaal vertellen. Om zo potentiële collega’s aan te spreken en een soort “ik ook” gevoel te creëren.
Wil je weten of dit gelukt is? Bekijk dan deze portretten!
Wil jij dat we ook vertellen over de toffe samenwerking met jou?
En dat we hierboven opscheppen over de successen die we met elkaar gerealiseerd hebben? Dan wordt het wellicht tijd dat je een kop koffie komt drinken en ons vertelt over jouw communicatie-ambities. Daag ons uit via: