TEDx inspireert, creëert en verbindt. Wereldwijd en lokaal. De kracht achter het bekende sprekersforum is het verspreiden van ideeën. En peptalks. En gewoon pakkende verhalen. Door storytellers, experts, visionairs en iedereen met een inspirerende boodschap. De sprekers krijgen met hun TED-talk maximaal 18 minuten om dé presentatie van hun leven te geven. Het doel? De gasten laten vertrekken met een brainwave, gedachteflits en gloednieuwe inzichten.
Het neerzetten van een succesvol evenement begint met ijzersterk concept. En een hot topic. Die lag al in het vizier. Vanuit onze creatieve hoofdkwartier kijken we uit op het meest actuele onderwerp van onze stad: de gemeente in de steigers. De Kop van Noord-Holland is in ontwikkeling. Hier wordt gebouwd en verbeterd. De ambities van De Kop zijn het vertrekpunt geweest voor TEDxDenHelder Under ConstruXion.
Spreken is delen. En delen is ons op het live geschreven. Onze divisies ontwikkelden een huisstijl, bouwden een flitsende website en trokken de aandacht met verrassende animaties en strategische campagnes. Maar we gingen verder. Veel verder. Zo creëerden onze studio flyers, vlaggen, posters en zelfs merchandise. Je raadt het al, van videoproducties tot 3D-printing: onze Druktemakers gingen voor het maximale bereik.
Wil jij dat we ook vertellen over de toffe samenwerking met jou?
En dat we hierboven opscheppen over de successen die we met elkaar gerealiseerd hebben? Dan wordt het wellicht tijd dat je een kop koffie komt drinken en ons vertelt over jouw communicatie-ambities. Daag ons uit via: