Van verborgen landgoed naar fascinerend dierenpark. Bekend om zijn natuurlijke en ruime verblijven voor opgevangen dieren. Dat waren de doelstellingen van Dierenpark Hoenderdaell. Onze missie was om deze ambities waar te maken. Dit realiseerden we door het optimaliseren van de website en het optuigen van beresterke campagnes. Meer gebrul. Meer gekwetter. En meer online herrie!
Dierenpark Hoenderdaell verbindt mens en dier.
En dat vanuit een bijzonder natuurgebied in de Anna Paulownapolder. Rehabilitatie is de drijvende kracht achter het dierenpark. Het is niet alleen een plek om dieren te zien, maar vooral om ze op te vangen. Met zorg. Met aandacht. Met oog op de toekomst. Want als thuisbasis van Stichting Leeuw en SOS Dolfijn streeft Dierenpark Hoenderdaell ernaar om de dieren terug te plaatsen in hun wilde leefomgeving.
Naamsbekendheid is het beginpunt van meer bezoekers. Meer bezoekers betekent meer conversies. En meer conversies realiseer je door het uitrollen van een online strategie. Daar waren onze divisies als de kippen bij. Met verschillende videoproducties en campagnes zoals ‘Avontuurlijke bijeenkomsten en natuurlijk vergaderen’ trekken we inmiddels naast de consument de aandacht van de zakelijke doelgroepen. En brengen we nieuwe leads binnen. Zichtbaarheid wordt vergroot op de plekken waar kansen liggen, van social media tot downloads en search engines. Kortom: maximale bekendheid, hoogst mogelijke bereik.
Een succesvol avontuur. Sinds de implementatie van het communicatieplan is het aantal websitebezoekers van Dierenpark Hoenderdaell vervijfvoudigd, de online verkoop gestegen en de ‘kosten per aankoop’ van een online ticket flink gedaald (een ROAS van 3,5). Hiermee ondersteunen we de missie van het op één na grootste dierenpark van Nederland. En daar zijn we apetrots op.