Het bouwen van een online community kan de oplossing zijn: Dé digitale ontmoetingsplaats voor meer bekendheid en waardevolle interactie. Geen statische platform, maar een levendige gemeenschap.
Onze tech-wizards bouwen een thuisbasis voor jouw doelgroep. We faciliteren interactie, bevorderen discussies en dragen bij aan de groei van jouw online gemeenschap. Samen veroveren we niet alleen de online wereld, maar creëren we een dynamisch podium voor jouw merk. Een online community die niet alleen inspeelt op de behoefte van vandaag, maar ook een blijvende impact heeft op de toekomst. Let’s connect!
Meerwerf
Stichting Meerwerf Basisscholen stond voor een boeiende uitdaging: hoe blijf je de leerkrachten van 10 verschillende basisscholen met elkaar verbinden? Maar ook op de hoogte houden van kansen en ontwikkelingen? De oplossing: Meerwerf Community, dé digitale ontmoetingsplek voor medewerkers. Hier wordt kennis en informatie gedeeld. Hier komen ideeën tot bloei. Maar nog belangrijker: hier ontstaat samenwerking en verbinding. In de online community kunnen medewerkers met elkaar in contact komen. En vraagstukken delen op het prikbord, zodat collega’s mee kunnen denken over het onderwerp.
Waterstof NHN
Een klimaatneutraal Nederland, dát is de doelstelling voor 2050. Door samen te werken ontdekken we nieuwe kansen en initiatieven om over te stappen naar duurzame energie en grondstoffen. Met Waterstof als belangrijke speler. Noord-Holland Noord richt zich op deze transitie. Met ervaring, kennis en infrastructuur.
In de WaterstofNHN community vind je meer informatie over de lopende projecten in Noord-Holland Noord en betrokken partijen. Sluit je aan, ga in gesprek en ontdek nieuwe kansen en initiatieven voor waterstof. Meer informatie vind je op deze pagina. Bekijk ook deze video.
Aquaport
Met ambitie en lef is Aquaport ontwikkeld: een water experience voor een duurzame toekomst. Een plek voor ontdekkingsreizigers en veranderaars. Om aquaport in beweging te krijgen zijn meedenkers nodig. Hier denken wij in mee. Aquaport werkt met toekomstbouwers, wij met digitale bouwers. De cross-over hebben wij gebruikt om geïnteresseerden, betrokkenen en experts samen te brengen. Hoe? door het bouwen van een online community platform.
Onze designers en developers creëerden voor Aquaport een virtuele waterwereld. Losse eilandjes, maar één community. Het speelse platform brengt communityleden in beweging door ze mee te nemen op ontdekkingsreis. De interactieve kaart vormt het hart van de community en laat bezoekers kennismaken met programma’s, projecten, informatie en masterclasses. Hier kunnen bezoekers elkaar ontmoeten en werkenderwijs bouwen aan de totstandkoming van Aquaport. Lees hier meer over deze case.
De C van
Communicatieprofessional Chantal Kolleman navigeert door het communicatielandschap van diverse gemeenschappelijke organisaties. Het viel haar op dat communicatieprofessionals vaak dezelfde vraagstukken en uitdagingen aanlopen. Haar motto: “Waarom het wiel opnieuw uitvinden als we dat ook samen kunnen doen?” Dit werd de start van de online community De C van. Samen zorgen we ervoor dat organisaties communicatiever worden. Maar ook onze meerwaarde als communicatieprofessional gezien en erkend wordt. Het is dé dynamische plek waar communicatieprofessionals elkaar ontmoeten, versterken en inspireren.
In een gezamenlijke intake zullen we de strategie (inzet) van het platform bepalen:
We starten met het bouwen van een interactieve kaart met een virtuele weergave van relevante thema's, met ruimtes/markers waar bezoekers content en interactie kunnen vinden.
Daarna wordt het platform verder ingericht op basis van in de intake besproken filters en kenmerken.
Je ontvangt een demo hoe de beheeromgeving van de community werkt. Daarna kan je zelfstandig aan de slag met het inhoudelijk vullen van de community met eigen content.
Wanneer de community inhoudelijk gevuld is, kunnen de mensen uitgenodigd worden om toegang te krijgen tot de omgeving.