Je zal het haast niet verwachten, maar elk creatief concept is anders ;). Het concept moet passen bij de doelstelling die je wilt behalen, de boodschap die jij over wil brengen, de doelgroep die je wil bereiken én de identiteit van jouw merk. Deze elementen worden gekoppeld aan een goed campagnehaakje. Door hierbij de juiste mix van middelen (tekst, beeld of video) en kanalen (online en offline) te selecteren, kunnen we vol gas de markt gaan bestormen.
Door middel van een intake komen we meer te weten over jouw doelstellingen, doelgroep, identiteit, de boodschap die je over wilt brengen en het budget dat daarvoor beschikbaar is.
De creatieve koppen van Druktemaker verzamelen zich in een brainstorm waarin verschillende ideeën op tafel komen. Je kunt er ook voor kiezen om hier zelf bij aan te sluiten. Sommige klanten vinden het leuk om mee te denken, anderen laten zich liever door ons verrassen.
We pitchen de ideeën die bedacht zijn. Het concept dat het meest aanspreekt, wordt verwerkt tot een plan van aanpak. Hierin staat de uitwerking van het concept, middelen die gecreëerd moeten worden, kanalen die gebruikt gaan worden, eventueel benodigde inkoop & de bijbehorende werkzaamheden en de kosten. Na akkoord is het tijd om te produceren & lanceren.