Een grootkaliber marketingkanon afvuren op het Nederlandse medialandschap. En binnen 24 uur viraal gaan. Maar dan wel op de grappigste dag van Nederland. Dat was onze doelstelling voor Dunselman en Prommenz. Met twee klappers van inhakers wisten we samen met zusterbedrijf Kbaal bijna 2 miljoen mensen te bereiken. Echt lachen!
Aandacht trekken begint met het maken van kabaal. En het Kbaal laten maken. In samenwerking met videomakers en editors, haalden onze marketeers alles uit de kast voor dé perfecte 1 aprilgrap. Want vergeet saaie content, humor maakt het verschil. Van verrassende nieuwsitems tot snackable scripts: onze Druktemakers gingen voor goud.
Wat krijg je als je een allround advies- en ingenieursbureau, een lokale bakkerij en een creatief bureau met elkaar verbindt? Gierende brainstormsessies en ijzersterke concepten. Innovatief, vernieuwend en hilarisch. Dé basis voor een spetterend debuut.
Lachen is opvallen. En onze klanten de aandacht geven die zij verdienen. Meer aandacht, meer zichtbaarheid, meer impact. Hoe? Door de “Paas AI” van Dunselman en “De eerste rotondes in de Formule 1” door Prommenz in de schijnwerpers te zetten. Het resultaat: multimediale exposure door Ziggo Sport, NOS Jeugdjournaal, Veronica, 538, Libelle, VK Mag, De Telegraaf, Metro en zelfs RTL Nieuws. Geen grap.